[cherry_row]

[cherry_col size_md=”12″ size_xs=”none” size_sm=”none” size_lg=”none” offset_xs=”none” offset_sm=”none” offset_md=”none” offset_lg=”none” pull_xs=”none” pull_sm=”none” pull_md=”none” pull_lg=”none” push_xs=”none” push_sm=”none” push_md=”none” push_lg=”none” collapse=”no”]

[mp_code]

Какво е MailStore?

▪ Софтуерно решение за архивиране на електронна поща
▪ Подържа всички известни системи и сървъри за електронна поща
▪ Използван от над 35 000 корпоративни клиенти

Защо MailStore?
▪ MailStore е специализирана в архивирането на имейли
▪ Лесен за инсталиране
▪ Идеалното решение за SME (Small and Medium Enterprises)
▪ Ниска покупна цена
▪ Силно присъствие на пазара: над 35 000 клиенти
▪ Висока степен на развитие и надграждане на продукта
▪ MailStore предлага отлична поддръжка от сертифицирани специалисти.
▪ MailStore Server съхранява пълни копия на всички съществуващи или бъдещи входящи и
изходящи имейли в един сигурен централизиран архив
▪ MailStore Server разполага с интегрирана и високотехнологична технология за
съхранение (не се изисква SQL сървър, дори и за няколкостотин потребители)
▪ Потребителите могат да получат достъп до архива чрез безпроблемна интеграция в
Outlook и да извършват търсене през него бързо и лесно.

Поддържани имейл системи
▪ Microsoft Exchange Server 2003, 2007, 2010, 2013 и 2016
▪ Microsoft Office 365
▪ G Suite
▪ Всички имейл сървъри, съвместими с IMAP или POP3
▪ MDeemon, IceWarp, Kerio
▪ Email клиенти, като например Microsoft Outlook
▪ PST и други файлове за електронна поща

Поддържани методи за архивиране
▪ Всички имейли, когато са получени или изпратени
▪ Съществуващи пощенски кутии, публични папки и споделени пощенски кутии

Системни изисквания

▪ Windows Server 2008 или по-нова версия (за MailStore Server 9)
Основни Предимства

Защита срещу загуба на данни
▪ Импортиране на всички съществуващи имейли и архивиране на всеки имейл, в момента
на получаване или изпращане (преди потребителите да могат да изтриват съобщения)

Намаляване многократно работното натоварване на имейл сървърите
▪ След като имейлите са архивирани, те могат да бъдат автоматично изтрити от сървъра
за електронна поща след процес, базиран на правила
▪ Чрез намаляване на обема на данните на сървъра за електронна поща, той може да
бъде архивиран и възстановен значително по-бързо

Премахване на квотите за пощенски кутии
▪ Чрез мейл архива, обемът на данните на сървъра за електронна поща винаги се
поддържа малък, елиминирайки проблема с рестриктивните квоти на пощенските кутии. Това от своя страна значително ускорява работата на мейл клиента – Outlook например.

Спестяване място за съхранение
▪ При архив се използва deduplication и компресия, като данните заемат само 30 до 70%
от наличното място за съхранение в архива

Опростено възстановяване на изгубените имейли
▪ Благодарение на възстановяването чрез един клик за всички потребители, вие вече не
сте зависими от ИТ отдела. Контрола е във ваши ръце, без това да пречи на
регулаторните и законови изисквания за съхранение на емайли.

Наличност в случай на неизправност
▪ Ако сървърът за електронна поща не е достъпен по някаква причина, данните все още
са налични в архива и достъпни от потребителите

Бързо и лесно търсене
▪ MailStore разполага с изключително бърза и оптимизиранa машина за търсене в пълен
текст. Възможно е търсене на съдържание в прикачените файлове за повечето офис
файлови формати
▪ Файловите структури се импортират в архива.
▪ Потребителите могат да имат постояннен достъп до архива чрез интеграцията му в
Microsoft Outlook, Web Access или мобилно приложение

Елиминиране проблема с огромните PST файлове

▪ Вероятно сте се сблъсквали с проблема на огромните PST файлове в Outlook. Работата
се превръща в мъчние и много често се оказва невъзможна. Многобройните локални
архиви на вашите PST файлове не са решение.
Изпълнение на законовите изисквания. GDPR
Организациите, които работят с личните данни на жителите на Европейския съюз, трябва
да реорганизират бизнес процесите, за да избегнат рисковете от нарушаване на Общия
регламент за защита на данните до май 2018 г. Санкциите за несъответствие биха
стрували на организацията над 20 милиона евро или 4% общ годишен приход в световен
мащаб, в зависимост кое от двете е по-високо.

▪ Сървърът на MailStore в съвместим с GDPR изискванията и помага на компаниите да
спазват все по-голям брой правила и регламенти за съхрание на електронната поща –
българско и европейско законодателство.

▪ MailStore Server също е важен инструмент, който помага на тези компании да се
предпазят от общия правен риск или оплакванията на клиентите. При архивиране на
електронна поща се създава т.нар. пръстов отпечатък (fingerprint), който гарантира, че
съдържанието е неподправено след създаване на архива.

Особено подходящ за правни кантори, счетоводни и финансови къщи както и здравни
заведения разполагащи с лични данни .

Притеснения на клиентите

  • Ние сме твърде малки за него – Риска от Загуба на данни може да има огромно въздействие особено върху малкия
    бизнес. Потребителите в малки компании са принудени да изпълняват разнородни задачи, а наличието на мейл архив улеснява и ускорява работата им с електронна поща
  • Вече създаваме резервни копия.
    ▪ Така наречения Бекъп (резервни копия) и архивирането не са едно и също нещо. Те не
    се изключват взаимно и са абсолютно необходими в рамките на една компания
    ▪ Бекъпа (Резервните копия) не осигуряват нито едно от предимствата, споменати по-горе
    ▪ Резервните копия никога не включват всички имейли (ако даден имейл е изтрит, той вече не се съдържа в архива след няколко цикъла)
    ▪ Отнема много време за възстановяване на отделни имейли от резервни копия

Бекъпа е подходящ за аварийно възстановяване на целия мейл сървър, но не и за
крайния потребител. Опциите за търсене и възстановяване са винаги зависими от ИТ
персонал. Бекъпа обикновено съхранява информация за последните 7 дни или месец,
което прави невъзможно възстановяване на е-мейл изтрит преди това.
▪ Бекъпа не изпълнява Законовите изисквания за съхранение/архив на електронна поща.

  • Нямаме бюджет
    ▪ Покупката на MailStore Server се изплаща много бързо, като се увеличава
    производителността на потребителите, без нужда от специална помощ от ИТ персонал,
    намаляват се разходите за съхранение.
    ▪ Без MailStore финансовите рискове от загуба на данни или правни конфликти са
    изключително високи
    ▪ Решението е много евтино в сравнение с решенията на други конкуренти в тази сфера.
    "Архивирането вече е вградено в сървъра за електронна поща."
    ▪ Значително по-скъпо решение в Microsoft Exchange
    ▪ Имейлите остават на сървъра за електронна поща, което увеличава натоварването на
    сървъра, вместо да го намалява
    ▪Няма offline достъп до архива. При отпадане на мейл сървъра, отпада и архива.
    ▪ Интегрираните функции са само основно решение и са недостатъчни от правна гледна
    точка

 

[/mp_code]

[/cherry_col]

[/cherry_row]